Populära inlägg

onsdag 11 december 2019

Bloggar igen, 47000 läsare hittills , blogginlägg från Sagoalvan

... Vet att jag har haft en del följare eller ialla fall från de ärade Ciao recensionsdagarna, upptäckte dock att Ciao i Sverige verkar ha lagt ned. Minns inte hur många recensioner jag skrev men jag hade roligt och det var kul att vara delaktig i något. Denna blogg var bara en biprodukt då men jag har saknat att skriva så nu tänkte jag vara här lite så du är så välkommen att följa och se vad jag skriver.

Det jag skriver brukar vara lite allt möjligt lite liksom vad andan faller på, så det är bara att sätta sig tillbaka med popcornen och fortsätta läsa. Kanske hoppar du vidare och shoppar men glöm inte min bloggadress här på blogger.

Kanske insperierar jag någon att laga nån mat, kan jag så kan du! Eller baka, pyssla , lyssna på någon särskild musik eller hitta ett restips.

Jag vill också stolt meddela att den här bloggen nu idag nåttt 47.000 läsare, det är ju helt osannolikt kul! Det är lite kul med statistik, jag kan se att det kommer läsare även från andra länder och de t är ju enkelt att översätta mina texter via google translate, kul att inspirera tycker jag.

Jag hoppas flera blir glada av att läsa vad jag skriver och det jag fotar.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.