Populära inlägg

måndag 21 maj 2012

Shanghai sevärdheter / Sagoalvan och recensioner

Måste väl tipsa alla som ska till Shanghai att kolla in alla mina recensioner om Shanghai som jag skrivit på sajten www.Ciao.se Jag har skrivit om ex Shanghai Wild life animal park och pandor. I mitt nästa inlägg lägger jag en länk till mitt Ciao, där finns många fler recensioner än bara om Shanghai så ha en trevlig läsning! Det var så väldigt mycket som var sevärt i Shanghai så jag kan varmt rekommendera staden för alla som vill ha en rolig semester. Hoppas nu ni hittar till mina sevärdheter i Shanghai. Och när ni väl är i Shanghai missa inte att äta på SAS Radisson hotells restaurang- det är den skyskrapan som ser ut som ett jätteUFO landat på taket. Ha en trevlig Shanghai resa. Vi flög dit med SAS.
Fotot är på en söt Panda i Kina i Shanghai på Shanghais Wild life Animal Park, en sevärdhet maninte vill missa när man är i Shanghai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.