Populära inlägg

måndag 8 december 2014

Givit en liten gåva, de har 90-konto mot hunger / Sagoalvan

*** OK jag är ju inte särskilt rik, men jag tänkte att om jag ger 25 kronor och sedan bara får en endaste till person att fundera på att ge 25 kronor så har jag liksom gjort något.

På något sätt är det skönt att göra goda gärningar och jag tror jag fått i mig det från min familj. Att liksom bry sig om de som inte har det lika bra som vi.

Riktigt trevligt var det när jag efter jag givit 25 kr fick ett mail med ett stort TACK, det kändes enormt skönt.


Jag hoppas fler hittar att skänka en peng och nu så här i december med allt vårt överflöd av julklappar, i år kommer internet handeln helt klart slå alla rekord som finns tror jag !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.