Populära inlägg

fredag 27 februari 2015

Euroflorist Rädda Barnen/ Sagoalvan


Tidigare i år köpte jag och skickade denna bukett till minbrors flickvän som fyllde år och jag kunde inte vara med på festen. Det kändes som ett väldigt bra val eftersom 10 % av bukettens pris gick till Rädda Barnen. De hade inte jättemånga olika buketter att välja på med välgörenhet till Rädda barnen men de som fanns var jättefina.

Så här såg min bukett ut som jag skickade henne :

 




































Det som gjorde lite att jag tyckte att jag kunde skicka till min pojkvän nu när han är utomlands var att jag fick en 10 % rabattkod att använda på min nästa beställning när jag betalade denna fina bukett med nejlikor.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.