Populära inlägg

fredag 27 februari 2015

Hjärt- lungfonden, ge en gåva du med! / Sagoalvan


Jag hade nästan glömt att jag gjorde något väldigt bra vid Alla hjärtans dag, nämligen så gav jag en gåva till Hjärt-lungfonden och skrev ut gåvan till min pojkvän. Idag fick jag ett mail från dem och jag blev så glad så glad. Det betyder att ens gåva verkligen betyder något. Hjärt- lungfonden hjäler verkligen.

Vill du också ge gå till deras hemsida :  http://www.hjart-lungfonden.se/Stod-oss/Privatpersoner/Gava/








































Det behöver ju inte vara Alla hjärtans dag för att ge utan man kan göra det vilken dag som helst för att visa att man bryr sig både om den som får gåvan men såklart också för forskning och alla framsteg de gör. Att göra bra saker betyder även att ditt eget hjärta mår bättre!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.