Populära inlägg

lördag 31 augusti 2013

Monster Rehab i stället för Kina resa . / Sagoalvan

I år blev det ingen långresa till Kina (än?) , däremot har jag hjälpt mamma en del i trädgården. Se vilket fint tempel vi köpt till hennes asiatiska trädgård. Det var ju lite rehab det med efter allt tungt jobb jag gjort för pappa i trädgården.

 Lite skumt ändå för pappa hittade på alla projekt som jag och min pojkvän (ingen av oss hade fått sommarjobb- bara min brorsa) utförde men det var mamma som betalade. Vi fick 100 kr var i timmen av mamma och en bonus av pappa med 100 kronor var när jobbet var helt utfört. Så jag har hamrat, skruvat, spikat, burit plankor, grävt, slungat grus, rensat hängrännor, kört skottkärra och målat.

Och så har jag följt med pappa till akuten i ambulans. Ingen rolig historia direkt för han föll riktigt riktigt illa!!! Blod typ överallt men han är OK nu och alla stygn har tagits bort. Alla på sjukhuset var jättesnälla mot mig- kan väl säga att jag var liiiite chockad med. Men som sagt han är OK nu och jag är väldigt glad att jag var hemma när det hände för man vet ju inte hur det gått annars.

Har du inte testat Monster Rehab ännu? Den är verkligen supergod med en frisk smak av citron, som ett sött iste ungefär.

Vill du läsa en hel recension jag skrivit förut( hihihihi förra sommaren) om Monster Rehab gå hit :

http://www.ciao.se/Monster_Energy_Rehab__Recension_102988














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.