Populära inlägg

tisdag 26 maj 2015

Tips gå på Eskilstuna ZOO och upplev exotiskt djur som FOSSA ! / Sagoalvan

... Så himla kul att gå på ZOO, vi var på Eskilstuna Zoo och såg djur som:

 Fossa :




















Även flodhäst :




















Jag älskar verkligen att gå på ZOO !!



..

Vi såg även myslok, tapir, härliga Herr Nilsson apor som sprang i en gång ovanför oss.
Jag gillade även att de nu skaffat sig en dinosaurie gång- häftigast var att alla dinosaurier lät och även rörde på sig !



























Jag kan verkligen rekommendera Eskilstuna ZOO !!



Vi såg även de allra sötaste uttrarna !
























Här kommer min sista Zoo bild, några djur jag aldrig sett förut :













































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.