Populära inlägg

söndag 16 oktober 2011

Sagoalvans billiga julklappstips!



Min mormor har varit i Kina och hemma hos henne har jag sett antistresskulor. Då fick jag idén när jag gick förbi en leksaksaffär med spelkulor. Jag köper två porslinskulor och ser om man kan snurra dem mellan fingrarna. JAPP! Går hur bra som helst. Så nu kommer jag ge julklappar av spelkulor( man betalar viktpris och de här kulorna kostade bara 9,50)

Så det här är mitt billiga julklapps tips, köp lagom stora spelkulor som går att snurra som antistresskulorna- prova er fram och köp i julklapp. Billigt och vackert julklappstips.

Jag funderar även på att lära mig att göra någon fin ask att lägga dem i men jag har inte kommit så långt än.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.