Populära inlägg

fredag 24 februari 2012

Blir man någonsin för gammal? / Kuligheter

Haft snöbollskrig, eller ja det var lite mer som ett bakhåll för när jag kom hem var ungdomarna ute och de tyckte nog att det var lite kul att precis som när de var små stå och vänta med en snöboll. Ha ha ha det var riktigt roligt. Jag tror inte man någonsin blir för gammal för att tycka att snö är kul. Att ha barnasinnet kvar hela livet det tror jag på, det blir roligare då : -)

Hade en väldigt lyckad dag överhuvudtaget för jag var hos en kund som var missnöjd med vårt utövande av våra tjänster och det var då skönt att ha löst kundens problem plus att han gärna ville ha oss till lite mer och fler grejjer. Ja det är som jag säger, alla säljer väl egentligen sitt företags tjänster - det räcker ju bara att vara kunnig och se lösningar. Nu blev ju båda nöjda och det är ju så det ska vara.

Efter snöbollskrigandet blev vi väldigt blöta allihop. Skönt att ha ett torkskåp att hänga upp allt i. Funderar på om jag inte såg snowracern i vår friggebod. Det är ju sportlov nästa vecka här så kanske något för ungdomarna att göra. Funderar på om de ska få jobba lite men barn behöver ju fritid också .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.