Populära inlägg

fredag 24 februari 2012

Nya bromsar kostar lite :-) / Kuligheter



Måste ju säga att jag gillar personalen på Mekonomen, mycket kunniga och hjälpsamma. Lite jobbigt bara att få veta priset på nya bromsar. Tur att jag inte är rädd för att smutsa ner mig


Det var väldigt enkelt också att kolla på deras hemsida, man slog helt enkelt bara in sin bils registeringsnummer för att kunna kolla vilka reservdelar som passar.



Sonen fick hjälpa mig lite men nu är allt på plats. Helt OK jobbtid hade jag också för det var under lördagens melodifestival och jag tycker personligen att det räcker med att se den sista i Globen, och kanske även den utländska :-). Det var sonen som sa att vi skriver lite dåligt i vår Familjen Kuligheters blogg och han har rätt, men oftast när jag skriver långt så blir det en recension på Ciao om någon produkt och vad jag tycker om den. men visst är det kul att man kan skriva p åInternet och den som hittar hit kan läsa det man skriver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.