Populära inlägg

onsdag 15 februari 2012

Hoppas alla hade en trevlig Alla Hjärtansdag/Sagoalvan



Här gick Alla Hjärtansdag i familjens tecken. Jag gjorde min mammas hår som ett hjärta och jag sminkade henne. Vi åt god mat och brorsan gjorde en jättegod och fin efterrätt. Sedan kollade vi på Fast & Furious.

Nu har vi fått veta var vi ska åka för det var pappas present till mamma. Självklart kommer jag skriva om det men det dröjer lite för vi ska inte åka riktigt än.

Idag har jag fotat MASSOR, det var jättekul att hitta olika sätt att fota mina produkter. Några har jag även skrivit om på sajten www.ciao.se - där kan ni hitta vad jag tycker om massa olika produkter. Jag heter Sagoalvan där med.
När jag fixade mamma använde jag både mammas och mitt smink. Hon blev superfin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.