Populära inlägg

fredag 2 november 2012

Idag ska jag på party för Halloween som har varit./ Sagoalvan

Hm jag går verkligen runt bland mobilerna, men brorsan behöver sin mobil själv i morgon för att pappa skulle kunna sms:a honom om lunch. Jag ska vara med och fixa Halloweenfesten så note to self- glöm inte vara där kl 16,00- idag kanske jag ska skriva för nu är klockan över 00:00!

Ett lite kul foto på min mobil jag använder nu(= mammas). Hon har en bra Sony Ericsson med att man ser konversationen enkelt när man sms:ar och alla kontakter som jag skaffat på de två andra Sony Ericsson jag lånat har jag kunnat föra över till denna.

Synd bara att det inte fungerer mellan iphone och Sony Ericsson detta med att dela kontakter men jag har iallafall ju lånat brorsans mobil i flera dagar så jag har pillat med kontakterna så att jag har dem igen. Jag var ju lite i SMS skugga ett tag.

Mobilen :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.