Populära inlägg

torsdag 1 november 2012

Tittat på Rosa Bandet galan./ Sagoalvan

Nu har jag kollat på Rosa Bandet galan med hela familjen, pappa hade spelat in den på vår Dreambox för i går var vi ute och hade buskul trick or treat.

Konstig dag att lägga rosa bandet galan på Halloween tycker jag. Hade det inte varit bättre om den varit på en helg? Tur att det inte var någon som kände sig störd av både små och stora barn som gick runt på Halloween här hos oss alla var SUPER trevliga.

OCH

vi fick hur mycket godis som helst, och snacks + pengar. Fast vi var väldigt fint utklädda. Ingen blev rädd för brorsan heller men han stod längst bak. Ett godis vi bland annat fick var en hel påse med Angry Bird(fast påsen var snyggare än vad innehållet smakade tycker jag, kanske därför de gav bort den så lätt):





















Idag åt vi iallafall tårta (rosa såklart för min mamma gillar detaljer),
här är en bild på tårtan :






















(Det är jag som gjort koalabjörnen i cernitlera).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.