Populära inlägg

torsdag 1 november 2012

Tjäna 5 kronor lätt! / Sagoalvan

Vill du tjäna 5 kronor lätt ? Skriv en recension på Ciao om din digitalkamera så får du just nu lätta 5 kronor.

OM du kommer till Communityt och skriver kan du väl lägga några betyg på mig? Man får 5 öre per positivt betyg som man får på en recension om betyget är användbar, väldigt användbar eller exceptionellt.

För minusbetyget ganska användbar får man inga pengar alls så de är jag lite allergisk mot PLUS att det dras av 6 poäng från ens Community plupp och jag satsar just nu på silver där är rätt nära faktiskt!

Här är foto på några digitalkameror vi äger:





















Här är min kamera och har man som jag "gone pink" då vill man inte gå tillbaka, plus att min har bäst megapixel, hela 14. Fast tyvärr får inte andra njuta av bilderna för på Ciao måste man minska ned dem lite och det gör jag här med annars tar ju bloggen hundra år för er att ladda.

Bilden på min kamera:













Här har jag skrivit en recension om min kamera :
 http://www.ciao.se/Olympus_VG130__Recension_96565 och den fotar allt så himla bra, alla foton( nästan) i år är tagna med min kamera jag tycker att den är den absolut bästa digitalkameran och så himla lätt att använda.


 Var det de 5 kronorna du ville tjäna ? Då kan jag lätt värva dig tryck här så kommer du till sidan direkt :


 


 Hoppas du kommer ha lika kul där som ja har !


*********************************************************************
Vill du tjäna pengar på andra sätt, ex på din blogg då föreslår jag samarbete med dessa :



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.