Populära inlägg

måndag 23 januari 2012

Sagoalvan om körkort



Det är lite kul men nu är det inte långt kvar till jag ska börja övningsköra i min mammas SAAB Cab, lite roligt var att det var inte så länge sedan brorsan skrev en recension om just den bilen på Ciao.se , tyvärr blev den borttagen då han ansågs för ung för att ha erfarenhet om mammas bil. Fast han hade mest skrivit hur det är att vara passagerare, och trots den korta tiden som gått vill jag påpeka för alla som tänkt köpa vilken tvådörrars bil som helst att när barnen växt så mycket som brorsan och jag då är det nästan omöjligt att åka i den.
Pappas nya Audi A8 är på service och de skulle lacka nåt och byta nåt och vår gamla bil är avställd i garaget så jag vet vad jag pratar om.
Pappa skjutsade mig brorsan och hans flickvän häromdagen. Det var nästan omöjligt för brorsan och hans flickvän att ens komma in i baksätet. Jag hade i och för sig helt OK plats i passagerarsätet fram, men jag fick brorsans knä i ryggen genom ryggstödet.
Så en Cab är bra för 2 personer eller om man har barn från 5-11 år som inte är alltför långa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.