Populära inlägg

tisdag 26 juni 2012

Förklara vad jag gör i garaget :-) / Kuligheter

Dottern ville veta vad jag gjorde i garaget och jag försökte förklara lite vad problemet är med hennes mammas bil. Ha ha det är ju nu faktiskt jag för det var bara en enkel sak jag skulle byta först men nu har det blivit ett riktigt stort projekt.

Allt bara för att jag ju typ redan hade hissat upp bilen så då kunde jag ju göra lite mer och ja jag erkänner- ännu lite mer :-).

Här är ett foto på när dottern fotade när jag försökte förklara för henne vad jag gör :-) och alla som förstår sig lite på bilar förstår nog mitt problem nu när jag byter måste jag byta väldigt mycket då det gamla inte passar på det nya.

Har man inga fritidssysselsättningsproblem kan man ju alltid skaffa sig :-)


  Carfax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.