Populära inlägg

tisdag 19 mars 2013

Sjukt nöjd med Girl:it / Sagoalvan


För en tid sedan fick jag mitt välkomstpaket med denna portfölj och medföljande smink.

Jag har tagit bort innanhöljet så att jag kan få plats med ännu mer smink i väskan- visst är den bara superfin! Min pappa var snäll och beställde detta åt mig- bara 48 kronor kostade välkomstpaketet.

Det andra paketet som jag fick häromdagen kostade 239 kronor
men då innehöll det ett sjukt roligt spel !


OM du vill läsa mer om vad jag tycker om Girl:it får du gå till min Ciao medlemssida så hittar du recensionen här : http://www.ciao.se/www_girlit_se__Recension_110558 


Här är Bild på den superfina portföljen med smink från Girl:it i (fast de är egentligen en bokklubb).


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.