Populära inlägg

fredag 12 oktober 2012

Min iPhone är trasig! / Sagoalvan

Min iPhone är trasig och jag är superledsen!

 Den är så sprucken så att man kan inte låsa upp telefonen och då jag försökte att jag skulle i alla fall få ut lite privata foton till datorn jag tagit på kompisar och så så går det inte för jag kan inte låsa upp iPhonen.

 Det är en iPhone 3 GS med jättemycket minne hela 32 Gb. Förra gången min iPhone gick sönder fick de som lagade den nollställa allt och det gick på nästan 1000 kronor att laga den. Efter det var jag rätt duktig och hade silikonfodral för att rädda den om jag skulle tappa den igen, men så tog jag av silikonfodralet och vad händer- jag tappar min mobil såklart! ! !

Nu är jag mer än dubbelt ledsen för pappa har ju sagt att jag ska få hans iPhone 4S när hans iPhone 5 kommer som han har beställt men nu är han väldigt besviken på mig och nu vet jag inte vad som händer. Jättetråkigt med att foton är borta med!

I alla fall lovade pappa att hitta mig någon gammal telefon så länge och det är ju jättesnällt av honom fast jag är så korkad!

Tur jag har min iPad i allafall!

Så här ser min mobil ut nu :























Mitt tips till all a är att se till att göra back-up lite då och då på din mobil- särskilt då bilderna! Detta är felmeddelandet jag får , jag är SÅÅÅÅ besviken!















Mitt andra tips är att om du har en iPhone använd verkligen silikonskal så den är extra skyddad !

Och mitt tredje tips är att har du en iPhone skaffa då gratis appen, Gå för hjärtat. För varje kilometer som du går skänker Becel 1 krona till Woman in Red.
Här har jag skrivit en recension om smörgåsmargarinet Becel : http://www.ciao.se/Becel_Lattmargarin_35_Omega_3_6__Recension_106765





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.