Populära inlägg

måndag 23 februari 2015

Groupon.se vad är det något för dig kanske ?? / Sagoalvan



Groupon

Jag gick med i Groupon för bara en liten tid sedan, mest var det för att pappa hittat en deal åt mig som hette Picture Keeper- det är som ett USB stick som man bara pluggar in i datorn så letar den upp alla mina bilder. Detta gjorde han och fick hem sticket och konstaterade då att jag ehh har 25.000 stycken bilder på min dator. Ja vad kan jag säga- jag gillar att fotografera!
Saken var då att han fick inte köpa en till deal men tyckte att det kunde väl jag göra då den var ju ändå till mig. Det hela slutade med att jag köpte alla storlekar av Picture Keeper dvs 4 GB 8 GB och 16 GB plus den min pappa köpt på 16 GB så nu har jag alla mina fotografier och skärmprintbilder kopierade till dessa stick. Så det var inte bara en bra deal utan en otroligt bra och smidig produkt- vem orkar liksom ta 25.000 bilder och leta reda på dem för att kopiera dem ens till en extern hårddisk? Den här produkten picture keeper gjorde ju jobbet snabbt och enkelt. Den letade reda på alla fotografier och höll reda på vart den sparat och när jag stoppade i nästa stick fortsatte den bara där den var.
Nu har jag beställt ännu en Groupon deal, det är färg till min nya printer för jag har redan använt upp all färg. Den dealen var också jättebra för jag surfade runt på olika sidor för att kolla vad printerfärg kostar och detta var en superbra deal.
Så man kan säga att Groupon.se är för dig som gillar bra dealer. Självklart behöver man inte köpa nått men det är rätt bra att få uppdateringar på mailen så kan man själv se om det är något för dig.
Hur enkelt är det att skaffa Groupon ?

Det går på bara några sekunder att gå till Groupon.se hemsida och klicka i den stad man bor närmast( i mitt fall Stockholm) sedan fyller du bara i din mailadress.
Om du vill kan du kopiera denna länk i din browser längst upp så om du går in och blir medlem och sedan handlar. Då får jag hela 60 kr att handla för :

https://www.groupon.se/visitor_referral/h/08fcde10-1598-426a-acba-82298ed37b11


enligt hemsidan tar det cirka 10 dagar efter att någon blivit medlem och sedan handlat innan man får sina pengar. Jag skulle bli jätteglad om någon skaffade Groupon via mig.
Hur gör du för att handla på Groupon.se ?

Efter att du blivit medlem ( gärna via att ha klickat på min refferal länk/ klistrat in den i din browser : https://www.groupon.se/visitor_referral/h/08fcde10-1598-426a-acba-82298ed37b11 ) är det bara att klicka in dig på dagens deal.
Vissa dealer är längre än en dag, men de flesta är i begränsat antal och därför tar dealen slut om man inte " skyndar" sig.

Du kommer även på Groupon få välja ett lösenord att använda och skriva in namn och adress så de vet vart dealerna ska skickas.
Är det bara shopping ?

Nej det är även billigare mat på restauranger och det finns även dealer på resor. 
Övrigt

Man kan även göra bra saker på Groupon, jag har även skänkt pengar till bygge av en Brunn
Rekommenderas

Ja och har man inte råd att köpa en bra deal är det ändå kul att titta och drömma.
Jag är väldigt nöjd med mina picture keeper!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.