Populära inlägg

fredag 27 februari 2015

Ibland kan man bara skicka blommor "för att" liksom. / Sagoalvan

Jag skickade blomma till min pojkvän när han åkte utomlands till hans hotellrum liksom " bara för att" och han blev väldigt chockad och väldigt glad. Ett tips till alla er som inte är med den ni gillar- det går att skicka en blomma!








 Denna fick jag som reklam i min mail idag för att jag just gjort det som det står- överraskat
någon med glädjen i blommor.






Det finns massa blommor att välja på kanske en sådan här :




Alla blir liksom glada av blommor. Jag gillar så klart att de kallar buketten för Älva och att den innehåller så fina rosor och Liljor.

 Skicka en blomma idag du med !














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.