Populära inlägg

fredag 28 september 2012

Höstlöv orange och tankar./Sagoalvan

Jag har fått frågan om jag tänker hämnas, men nej jag är alldeles för lat för det, däremot tror jag ändå lite på karma. Typ: " What goes around comes around" och jag kan bara sitta här och titta på mina fina bilder jag fotat, exempelvis på ett väldigt orangefärgat höstlöv, medan karma gör sitt liksom.

Plus varför skulle jag sänka mig till hans låga nivå ? ALDRIG !





















I want my stuff back !!! Det här är inte en potentional Break up song, är ju redan slut och vi kommer INTE bli i hop igen!!!







Och BTW What doesn´t kill you make you stronger !

Tack för att du gjort mig så stark !





Tack för att du gjort mig så stark ! Jag känner mig STRONGER than ever !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.