Populära inlägg

onsdag 12 september 2012

Plötsligt formade ett hjärta sig ! / Sagoalvan

Gissa om jag är glad att jag nästan ständigt går med min följeslagare kameran med mig, jag har en kompakt rätt liten sak som man kan fota med var som helst och bilderna tycker jag blir väldigt väldigt bra. Min kamera heter Olympus VG130 och jag har skrivit en recension om min kamera här :http://www.ciao.se/Olympus_VG130__Recension_96565

Saken är den att jag plötsligt får för mig att titta upp på himlen som var väldigt blå. En bit bort ser jag lite mystiska ensamma moln. Jag tar upp kameran och tar ett foto, och ett till och det är då det händer. Plötsligt börjar molnen forma sig till ett hjärta!

Hade jag inte fotat det hade jag inte ens trott på det själv fast jag såg det med mina egna ögon. Helt otroligt och helt enkelt helt otroligt vackert. Ett hjärta av moln!

Här är min bild sekevens jag fotade och allt hände framför mina ögon medan jag försökte gå närmare. Jag vet man kommer ju inte närmare moln men jag drogs liksom ändå framåt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.