Populära inlägg

onsdag 11 december 2019

Mandariner , mandariner blogginlägg av Sagoalvan

Jo så här var det, jag hade länge velat göra en Budapest stubbe men hade svårt att hitta var man köper konserverade mandariner någonstans, så tänkte det kan väl inte vara så svårt att göra såna själv eller.

Men jag drog ut på tiden med att göra min Budapest stubbe till jag faktiskt hittade konserverade mandariner på ICA, så gjorde mig istället en Budapest TÅRTA, väldigt nöjd, om du bläddrar ner till nästa blogg inlägg av mig Sagoalvan så hittar du receptet där.

Medan nötmarängen stod i ugnen kom jag på vad jag ville göra med alla mandariner, hade dock ingen aning om att det skulle vara så väldigt gott med egen pressad mandarin juice!

Kan verkligen rekommendera att göra när mandarinerna är billiga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.