Populära inlägg

torsdag 17 september 2015

Gardasjön- helt underbar plats- missa inte Ni Hau kina affären på västra sidan av sjön! / Sagoalvan



Det är verkligen en frihet att åka bil i Europa. Man kan klicka in vad man vill på Gps och bara åka- så otroligt skönt. Och man kan stanna var man vill. Då vi åkte på västra sidan av den vackra Gardasjön i Italien såg vi en affär som heter Ni Hau. En kina affär fullproppad med billiga kläder, väskor, skärp, köksprylar med mera.

Vi bara shoppade loss helt ohämmat för allt var så billigt. Det påminde mig verkligen om när familjen var i Shanghai.

Det var roligt också för min kille kom och drog i mig och sa denna hyllan måste du bara gilla - du kommer dö! Nu dog jag inte men det kändes som jag kommit till himlen! Så mycket prydnadssaker och gulliga älvor och änglar. Han vet att jag är Sagoalvan eftersom jag skriver rätt ofta hos honom och sedan när jag kommer till datorn hemma hittar jag någon fin bild .







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.