Populära inlägg

måndag 28 september 2015

Romantik och date / dating på världens bästa ställe = Gardasjön i Italien / Sagoalvan


Min kille tog mig till den mest fanstastiska och magiska platsen på jorden = Gardasjön. Detta hotell ( det gröna på bilden) tog min kille mig till - faktiskt världens vackraste plats jag sett på jorden. Helt underbar och magisk.

Jag matade även lite svanungar utanför hotellet :






















Här är foto på hotellet vi bodde på längst upp i ett av loftrummen. Man fick gå en spiraltrappa upp:







Självklart väldigt mycket vackrare utanför hotellet än i själva rummet men rummet var stort och dusch och toa var väldigt fräscha.

Gardasjön i Italien är dit du borde ta din käresta på date!





























Foton av Sagoalvan
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.