Populära inlägg

tisdag 1 september 2015

Torn i Florens/ Sagoalvan


Vi hade betalat en samlingsbiljett till olika byggnader innan vi gick in i kyrkan. När vi kom ut ur kyrkan hittade vi ett torn att gå upp i och det var med på biljetten. Det var väldigt högt tornet och min vältränade kille som småsprang upp medan jag inte direkt kan säga att jag var så snabb.

Jag fick dock en hel del bra bilder på min väg upp i tornet. Han ropade tillslut lite glatt- vi ses däruppe och då tog jag ännu längre tid på mig.

När vi väl kom ned från torenet stod det hela 7 stycken ambulanser nedanför. Jag antar att de ibland får skjutsa folk med värmeslag till sjukhuset.

Här är Bild från tornet, se vad vackert Florens är :




















Här ännu en bild :



















Så fint kan man alltså fota från tornet så det var helt klart värt
att gå upp där.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.