Populära inlägg

tisdag 27 januari 2015

Pepparkashusets tak/ Sagoalvan



Nu har det sista av julen städats ut och jag tar nu den allra allra sista biten av pepparkakstak och äter.

Ett helt hus hade vi byggt, och nu ett helt pepparkaks hus uppätet! Känns lite vemodigt att lämna julen efter sig men den kommer ju tillbaka. Som ni kanske förstått är jag ett super fan av julen och längre ner på den här bloggen finns en nedräkning till nästa jul redan.

Mums mums mums pepparkas taket nästan nästan slut, här en bild på taket :



















Min Epson printer får vara mitt underlag till foto av det lilla lilla jag har kvar att äta. Hihi! Jag har för övrigt printat ut allt möjligt nu, allt från foton till födelsedagskort och även skolarbeten i rasande takt så jag behöver redan ny färg till min Epson XP-215 printer för jag har haft så kul med alla utprintningar!





Jag längtar redan efter att pynta ett nytt pepparkas hus, jag såg att vi hade pepparkaksdeg kvar att göra pepparkakor av i kylskåpet. Funderar på om jag kan bygga något kul med den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.