Populära inlägg

lördag 31 januari 2015

Starbreeze och Walking dead/ tv-serie och program // Sahoalvan

..
De som läst förut vet att jag är ett stort fan av Zombies, exempelvis på spelet COD (Call of Duty - vi har typ alla) så det kanske inte är så chockerande att höra hur enormt glad jag blev att få Walking Dead på Blu-ray skiva i julklapp.

Jag gillar verkligen den här TV -serien, här har man verkligen inte sparat på några pengar för att sminka och ge masker till Zoombiesar, tror en hel del data programmering/ ritande är med i processen av skapandet med eftersom det verkligen är riktigt snyggt gjort. Väldigt bra att det är en bra story med som gör att man vill se mer och mer.




Jag har alltså precis sett hela denna säsong 1 av Walking Dead så nu vill jag snart börja se säsong 2























Självklart blev jag nyfiken på om det finns något ps3 spel med Walking Dead då jag kom till denna sida som är från ett svenskt företag som heter STARBREEZE och som jag förstår det håller de på att utveckla spelet Walking Dead i co-op läge.

Här är länken till deras företag:http://starbreeze.com/games/  ett annat spel de gjort som verkar intressant heter PAY DAY 2

Du kan även klicka på min bild jag tagit från deras hemsida för att komma till dem:



Här är länken direkt till deras spel, så kul med ett svenskt företag:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.