Populära inlägg

torsdag 8 mars 2012

Ciao.se / Sagoalvan

Häromdagen hittade jag ett gammalt USb minne, här hittade jag några bilder på bland annat någon slags risifrutti smoothie jag smakat. Jag skriver ju på en annan sida med som heter Ciao.se och där kan man lägga upp produkter som man testat men jag tror jag ratat de bilderna för jag skriver helst positivt. Fast visst har jag skrivit några negativa recensioner också men för att kunna skriva om något måste man ha rätt mycket åsikter och tycka att det är kul att skriva så klart. Jag heter Sagoalvan där med. Just nu håller Ciao på att byta layout och uppdatera sig. Ska bli spännande om några dagar då det mesta antagligen är färdigt. Smoothien på bilden i fotoramen tycker jag inte var så där jättejublande god. Däremot är fotoramen både praktisk och snygg tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.