Populära inlägg

torsdag 8 mars 2012

Hantlar/ Sagoalvan

De här hantlarna är jättebra att ha och träna med hemma. Jag gillar även den glada lite lila färgen. Hantlarna heter rätt ironiskt Skip Sport. Hi hi som att skippa sport men det gör man ju inte! Att träna med hantlar är ju också en sport tycker jag! Brorsan har ett par röda som han tränar med. Hans är på 3 kilo, dessa är på 2 kilo. Lite kul när man tänker om hållbarhet och plast är ju att de brorsan har är från när min pappa var liten. Jag vill väl inte påstå att pappa är jättegammal, men oj vilka hållbara hantlar. Brorsans hantlar heter också Skip Sport!
Om du letar efter en bok att läsa om ex. hur man tränar med hantlar kan du läsa min recension här om boken som heter Kom i form snabbt :http://www.ciao.se/Kom_i_form_snabbt_Minska_1_storlek_pa_endast_4_veckor_Sally_Lewis__Recension_99772

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.