Populära inlägg

torsdag 8 mars 2012

Foton/ Sagoalvan

Jag älskar att fota, men ibland kan det gå lite vad ska man säga överstyr/ överbord. Jag hade ingen aning om att jag hade så mycket leksaker kvar på vår vind för när vi flyttade var jag den som bar kartong efter kartong(banankartonger)med leksaker och böcker som vi skänkte bort. Men tydligen var det mest det som var inne i lägenheten och inte de två förråd som vi hade. Vissa saker är bara jättegulliga och jag är glad att de är kvar. Riktigt roligt var det när vi hade finbesök av liten söt gullig tjej. Jag hade plockat ner en hel del av det som jag hittat på vinden och vi hade ju jättekul med Barbie, Lego och massa plastdjur. Brorsan var uppe och hjälpte mig och vi hittade bara mer och mer och mer. Iiiiii jag känner mig lite väl bortskämd just nu. Lite kul är det ändå att många av sakerna som vi har är det dubletter på. Mina föräldrar har väl velat vara rättvisa. Jag hittade helt adorable Pandor i tjock plast. Här en liten bild på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.