Populära inlägg

lördag 10 mars 2012

Fotboll/ Sagoalvan

Skönt att det inte blev några bestående men när jag halkade när jag spelade pingis häromdagen. Idag har jag haft en sportig dag. Det var så kul jag gjorde mål mellan bena på en kille idag när vi spelade fotboll. Det roliga var att han typ sagt innan att tjejer kan väl inte spela fotboll. Jag kan säga att jag hade gjort mer än ett mål på honom om jag hade haft bättre skor på mig. Visst en del var ju lite tur för han totalt underskattade mig fast han började nog fundera lite när jag nickpassade brorsan hihi. Hade iallafall hur kul som helst! Men nästa gång jag spelar ska jag leta efter bättre skor.
Förfesten är räddad! Köp ditt partyspel från PartyStuff.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.