Populära inlägg

onsdag 8 augusti 2012

Drömmer mig tillbaka!/Sagoalvan

Det är så roligt med fotografier, det är ju annars så lätt att glömma.


Jag sitter just nu och drömmer mig tillbaka till Kaunas i Litauen. Här är en bild jag fotade i deras Mega shoppingcentrum när det var små som marsgubbar på besök- kul! Självklart gick jag och pratade med dem inte varje dag man gör nya bekantskaper. Jag blev kompis med en av dem som jag kallar " Man on Mars ", han var lite blyg bara.

Vill du läsa mer om sevärdheter i Kaunas i Litauen kan du gå in på mig Sagoalvan på Ciao. Här är en länk till en recension jag skrivit där om just Mega Shoppingcentrum med ännu fler bilder, ex på akvariet : http://www.ciao.se/Mega_Kaunas__Recension_104295



Megashopping centrum i Kaunas Litauen























Och så här såg det ut utanför- kolla vad vacker väder vi hade. Temperaturen var 35 grader kl 19:00 en kväll utanför Megas stora köpcentrum.
Mega med temperaturvisning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.