Populära inlägg

torsdag 30 augusti 2012

OMG bästa boken " Fatta Eld" / Sagoalvan

Äntligen blev jag klar med min recension på Ciao, tycker den tog längre tid att skriva än att läsa boken, vilket tog mig cirka 10-11 timmar. Ha ha jag läste i ett sträck. Jag släppte inte ens boken för att äta. Jag micrade bara någon soppa och slevade i mig medan mina ögon dansade över texten.

Vet du inte vilken bok jag pratar om ? Jo det är del 2 i triologin på Hungerspelen som heter:" Fatta Eld" och Suzanne Collins har skrivit alla tre delar. Nästa del efter denna heter " Revolt". Gissa vad jag önskar mig i julklapp ???? Vill du läsa hela min låååånga recension får du hoppa in på Ciao , här är länken : http://www.ciao.se/Fatta_eld_Suzanne_Collins__Recension_105016

Annars TRUST ME den var verkligen läsvärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.