Populära inlägg

söndag 5 augusti 2012

Tittar på foton, amimuguri. / Sagoalvan

Den här apparaten såg jag på Akropolis köpcentrum i Litauen och jag försökte få upp Amimuguriapan men jag misslyckades. Sådana här apparter är inte särskilt enkelt att lyckas med tycker jag. Fast pappa lyckas nästan alltid så mamma har ett hav av olika gosedjur han fått upp till henne.




















Vill du läsa mer om Akropolis i Kaunas i Litauen gå hit :


http://www.ciao.se/Akropolis_Kaunas__Recension_104338




Här är några foton på lite atmosfär i Akropolis.
























Och här ett foto på isrinken i Akropolis:




















Här är ett foto på en rolig fisk jag fotade på en mataffär på Akropolis :

kul fisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.