Populära inlägg

måndag 27 augusti 2012

Halloweentårta pysseltips Halloween!/Sagoalvan

Jag har blivit lite insnöad just nu på att göra tårtor så kanske blir det att jag gör ett eget tittskåp jag med.

Här är en idé på en miniatyr tårta till Halloween tittskåpet eller ha fest i dockskåpet med. Det är lite pilligt att göra miniatyrtårtor men väldigt roligt.

Jag har börjat leta korkar överallt !

Tag bara en plast kork med räfflor på sidorna så det ser ut som gräddkanten, gå sedan till http://www.printmini.com och prina ut en tårttopp till din tårta. Pynta med lite pärlor som du limmar fast. Sedan kan man klippa till fint tårtpapper eller använda ett litet minifat att ställa tårtan på.

 Så här fin blev min Halloween tårta:




Happy Halloween !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.