Populära inlägg

torsdag 30 augusti 2012

Speedway Gubbängen Hammarby vann 46-44

Det blev vinst på Gubbängen i en av slutspelsmatcherna i Speedway. På banan körde Hammarby mot Indianerna.

Laget familjen hejjar på i Speedway vann med 46-44, vi var där hela familjen i det kalla vädret. Det gick utmärkt att sitta med mina sår och även om jag kanske inte sprang fram till min plats fungerade det OK ävenom jag tycker att Speedway arenan på inget sätt är handikapp anpassad med grässluttningar.

Hur gör folk med svårare problem än jag ?

Jag har fotat när Hammarby tar emot blommor med efter sin vinst som var väldigt spännande att titta på! Här kommer några få foton jag tog. (Hade inte fått upp hastigheten i kameran riktigt men nu är det bättre med mig).

Men missade ni matchen så gick den på TV på Canal + ( se ryggarna på de kända kommentatorerna som jag fotade). Vi köper alltid program och pappa brukar anteckna flitigt i dem alla resultat och tiderna som Speedwayförarna kör runt på. Är du nyfiken på hur allas resultat blev har du en länk på denna matchen här: http://ta.svemo.se/Public/Pages/Competition/DrivingSchedule/CompetitionHeatSchema.aspx?Branch=Speedway&Season=2012&Serie=Elitserien&Resultfilter=APPROVED&Columns=FromDateShort,Name,HeatSchema,HeatResult&pagesize=20&CompetitionId=1699
Adrian Miedzinski var snabbast ikväll och han kör för Hammarby, han tog en 3-poängare med tiden 67,2 sekunder!
Banpreparation Speedway Gubbängen.

Blommor till Hammarbyförarna för vinsten.
Canal+ TV kommentatorer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.