Populära inlägg

måndag 27 augusti 2012

Hello Kitty tårta i miniatyr/ Sagoalvan

Jag har hjälpt min mamma färdigställa hennes tittskåp och det blev helt otroligt fint, särskilt med de dockor som hon köpte i Shanghai!

Här är en Hello Kitty tårta som jag har gjort. Designen är väldigt enkel och idén jag hade var att helt enkelt ta en tändsticksask, limma fast en kantbård med Hello Kitty. Ta en av alla mina massa Hello Kitty klistermärken och limma den på en tårtprint av: http://www.printmini.com

Ovanpå tårtan har jag sedan limmat fast små pärlor. Min tårta gör sig jättefin i tittskåpet men skulle passa lika bra i ett dockskåp tror jag.

Vill ni se en idé på en miniatyr tårta till dockskåp eller tittskåp som är med julmotiv kan ni gå till mina recensioner på ciao.se, här är länken :

http://www.ciao.se/Arla_Ko_Lattmjolk_0_5_Laktosfri__Recension_104934


 Så här blev min Hello Kitty tårta :




Tändsticksask stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.