Populära inlägg

måndag 27 augusti 2012

Är du grodtokig ? / Sagoalvan

Det är lite kul ändå att ha en mamma som är tokig i söta grodor. Det passar ju mig som Sagoalvan perfekt, fast hur jag än pussar dem blir de inga prinsar.*hihi*

Den här grodan har mamma köpt på: http://www.gardsromantik.se/ jag hjälpe henne att hitta den då jag ju haft en hel del tid över och blivit lite låst vid att inte kunna gå så mycket. Mest hjälpte jag henne att hitta den för hon satt med pappa och de höll på att buda på Tradera på en groda, fast Traderagrodan var uppe i flera hundra men de missade att auktionen gick ut så de hann inte lägga ett högre bud.

Fast denna groda jag hittade var inte alls så dyr (runt 70 kr), som "hittepeng" fick jag också lite saker i deras web butik. Grodan är rätt liten fast jag tycker som mamma att han var enormt söt. Det är en betong groda och han är 15 cm hög.




















( Under grodan finns ett litet klistermärke där det står : Miljögården design).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.