Populära inlägg

söndag 7 oktober 2012

Åkte moppe igår. / Sagoalvan

Igår körde brorsan och jag omkring överallt med våra Eu-mopeder. Vi körde så långt att min soppa i mopeden tog slut. Världens bäste bror och min absolut bästa vän körde då (jag åkte bakpå)och köpte en dunk och soppa till min moped.

Det känns lite som jag återfått min bästa vän men priset var väldigt högt då jag mist en väldigt god kompis(min brors nu ex - flickvän) och min all time bästa bror är ledsen!

Jag vet ju lite själv hur det är att ha hjärtesorg fast hans är mycket mycket värre tror jag för de hade varit tillsammans i nästan 2 år.

Vi ska snart åka igen, och jag ska ta massa fotografier på den vackra hösten. Konstigt att vädret kan vara så fint när man är så ledsen inombords.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.