Populära inlägg

onsdag 3 oktober 2012

Mormor är bäst ! / Sagoalvan

Mormor är bäst !!!! / Sagoalvan

Måste bara säga att min mormor är alltid supersnäll, fast hon behöver inte ge mig dyra presenter men hon säger att hon tycker att det är s kul att jag blir glad( mamma och brorsan får också presenter, även pappa sist gav hon honom en slip, hon sa att hon inte behövde den och jag tror henne.) Älskar min mormor, hon ger mig alltid presenter. Det är så kul när hon bor rätt nära nu. Förut var det över 100 mil till henne!

 Denna fick jag förra gången hon var här :






Den heter Someday och är Justin Biebers parfym, doftar varmt och gott. Helt klart en rekommendation!





















---------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.