Populära inlägg

onsdag 3 oktober 2012

ÄLSKAR min mormor ! / Sagoalvan

Älskar min mormor, hon ger mig alltid presenter. Det är så kul när hon bor rätt nära nu. Förut var det över 100 mil till henne!

 Denna fick jag förra gången hon var här :






Den heter Someday och är Justin Biebers parfym, doftar varmt och gott. Helt klart en rekommendation!


















Mormor ger saker till mamma och brorsan med, till och med pappa brukar få någonting. När jag fick denna parfymen fick han en slip, hon sa jag behöver den inte och jag tror henne!


---------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.