Populära inlägg

tisdag 30 oktober 2012

Stardoll, Halloween tema/ Sagoalvan

Jag läste på någons blogg att de lyckats få till vampyrtänder på sin stardoll och då kom jag på att stardoll var ju en rätt kul sida jag lekte en hel del på som liten.

Jag gick dit och kollade lite och tänkte försöka göra en bild som skulle lika mig före och efter med vampyrtänderna men jag hittade aldrig var det var någonstans.

Men så här var jag före min Vampyr (som jag typ) :


























Sedan jag med bruna ögon och brunt hår, det är alltså vampyrtänder som saknas:


























Men jag hittade att man kunde göra rätt kul tema just nu med Halloween bakgrund, pumpor, gravstenar och här har jag klätt en kändis så som jag tänkt mig själv lite som vampyr imorgon:

















Vi får se, det blir inga vingar iallafall utan en vampyrcape. Jag har varit uppe på vinden i dag och letat efter några skor jag kan ha som passar med kläderna också. Brorsan har lovat att följa med nu så nu blir det iallafall av att gå " bus eller godis" . Visst att jag kunde ha gått med alla kompisar själv men det är roligare om brorsan är med.

Hoppas inte någon blir för rädd för honom bara - han är ju rätt lång!














Vill du också ha kul på stardoll ? Gå till : http://www.stardoll.com/sv/
Det är väldigt mycket som är gratis att " leka" med sedan är det en del saker som kostar stardollar. Eftersom jag spelade och lekte här rätt mycket som yngre får jag säga tack till mamma och pappa i efterhand för jag tror jag använt upp rätt många stardollar! TACK !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.