Populära inlägg

måndag 29 oktober 2012

Halloween, Bus eller godis ? / Sagoalvan

Bered er på en ström av barn och ungdomar (ja även äldre tonåringar tycker bus eller godis är kul, vi gick ett gäng förra året och vi hade SÅÅÅÅÅ kul!) som kommer och ringer på och vill ha godis. Har du inte godis ge en krona tycker jag eller förvänta dig att din brevlåda kommer bli inslagen med toapapper.




















Fast vi behövde aldrig göra det för alla tyckte att vi var så snyggt utklädda. Det är redan folk som vill ha med mig på bus eller godis men jag vill bara gå om brorsan går(hade så KUL när jag sminkade honom förra året). Här finns en bild på det :
http://www.ciao.se/Den_Goda_Fen_Ansiktsfarg_Palett_12_farger__Recension_95643

Brorsan jobbar nu så han visste inte om han skulle orka gå den 31 oktober men jag hoppas för det är rätt kul att klä ut sig. Fast vi ska i och för sig på Halloween fest nästa helg så klä ut mig kommer jag.




















Har inte riktigt bestämt mig ännu, kanske går jag som häxa till fest en med lite roligt godis att bjuda på.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.