Populära inlägg

torsdag 27 november 2014

Avancerat och kul att se i PISA/ Sagoalvan

Alltså helt stört eller vad ska man säga! Helt otroligt- hur gjorde de det där?

Måste säga att något som verkligen förgyllde min och pojkvännens fina semester till Italien och orten Pisa var att det fanns många gatuartister och konstnärer i områdena kring lutande tornet i Pisa.

Vi såg en dam som stod blixtstilla med ett svärd, och var sprejad i silver och grönt, vi såg Charlie Chaplin och gav man honom en peng rörde han sig. Lite kul för han pussade mig på handen i slowmotion. Såg riktigt häftigt ut sedan på filmen min pojkvän tog med sin mobil.

Men den abslouta överraskningen var ändå de två orangeklädda männen. Hur gick det där till. Jag liksom nästan smög fram till dem och gav en peng. Då säger mannen längst upp : THANK YOU!

Oh jag bara nästan svimmar för är inte deras konst helt otrolig. Önskar jag visste mer om hållbarhetslära- min pojkvän var även han väldigt väldigt imponerad av dem. 

Här har ni en bild så förstår ni vad jag menar:
(OTROLIGT men SANT!!)







SÅ himla AMAZING !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.