Populära inlägg

torsdag 27 november 2014

Gatukonstnär i PISA / Sagoalvan

Mycket av mina småpengar jag fått av pappa innan jag åkte gick till alla gatukonstnärer och gatuartister i PISA- det är helt fantastiskt vad de kan göra!

Här är något jag blev väldigt imponerad av. Håret är det som jag fascinerades mest av på denna fina gatubild som inte kommer finnas kvar så länge tyvärr då den är målad med kritor och kommer upplösas av regn. Vi hade dock ett strålade vackert väder när vi var i Pisa i Italien min pojkvän och jag.

Håret får mig lite att tänka på alla hårförlängingar jag sett nu i Paradise Hotel och Big Brother. OM man inte skulle fått se tjejerna som Saga Scott i Paradise hotel eller Jennie i Big Brother (och även Anna i Big Brother tv- programmet för den delen) sätta på sig sina löshår och förläningar skulle man inte förstå att det är löshår de har.

Otroligt vackert hår, vem vill inte ha det liksom? En kompis till mig har faktiskt testat det där med att ha hårförlägingar och det blir helt grymt snyggt på henne. Ser ut som hon sparat ut håret hur länge som helst!

Här är bilden på den fina gatukonsten i Pisa :






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.