Populära inlägg

torsdag 29 september 2011

Kuligheter om Sagoalvans tillfrisknande.


Jag är verkligen glad över min dotters ( Sagoalvans ) tillfrisknande.
Det har varit lite jobbigt och oroande men nu är jag så glad att hon är frisk. Hon ska fortfarande ta det lite lugnt men vilken skillnad.

Jag är glad över att vi inte bor mitt ute på landsbygden och jag är mycket tacksam för att min fru " fattade läget" och åkte in med dottern i tid. Det finns många OM att tänka på och de tynger mig. Jag är tacksam åt alla snälla och glada människor som stött min dotter och hela familjen i detta.

Jag tycker också att det är roligt att min dotter ( och son ) fått så mycket presenter, de är verkligen uppskattade. Tänk ändå vad en sådan gest ger, jag är glad över att det finns så många snälla människor som bryr sig om min dotter.








Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.