Populära inlägg

tisdag 13 september 2011

Kuligheter om Iphone5 m.m

Har fotat min dotters så kallade logotype, verkar som hon har stora planer :-) men varför inte, man vet aldrig vad det är att något gillas mer än annat. Familjen brukar mest vara på ciao.se men nu ska det alltså bloggas och göras hemsidor med i ett rasande tempo.

Vill du gå in och se dotterns hemsida hittar du den på www.sagoalvan.n.nu jag tycker att hennes logotype blev jättefin- se här bredvid. Hon pratade om att få den som ett visitkort med, vi får väl se det finns ju mer eller mindre gratis ställen för det.


Överlag är det mycket som ska vara gratis nuförtiden och visst förundras man över all information som man får gratis men jag måste ju säga att en del tar jag verkligen med en nypa salt. Som den nya Iphone 5 den kan väl inte vara riktig ? Den går ju mot en hel del naturlagar i så fall. Här och här kollade jag på ett youtube klipp om den nya Iphone 5. Jag har Iphone 4 men jag är nog vad man skulle säga ett teknikfreak så kommer det en Iphone 5 vill jag nog ha den :-)

Om du är intresserad av vad jag tycker exakt om Iphone 4 får du gå in på min hemsida www.kuligheter.n.nu och kolla. Där finns även foto jag tagit på den.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.