Populära inlägg

tisdag 27 september 2011

Kuligheter om foto tävling



Satt och tittade på lite foton som min dotter Sagoalvan tagit. Den här bilden tycker jag är nästan magisk. Jag undrade om vi inte skulle anmäla henne till en fototävling eftersom hon är så duktig. Jag hittade till och med en passande fototävling för ungdomar 13-19 år som ska just fota skulpturer i Stockholm, då hade ju den här bilden platsat perfekt tycker jag.

Men hon ville inte, och självklart kan man ju aldrig tvinga någon : -). Jag hoppas andra ser hennes fina bild här på Familjen Kuligheters blogg iallafall. För visst är den alldeles särskilt speciell.

Och är du 13-19 år och vill tävla i en foto tävling ? Tävla här .
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.