Populära inlägg

torsdag 22 september 2011

Sagoalvan om resor


Jag är rätt berest, om du vill läsa om några av min aäventyr läs på http://www.ciao.se/ där finns jag och hela familjen. Vi har samma namn som på Familjen Kuligheters Blogg, dvs jag = Sagoalvan, min bror = Fiskelyckan, min mamma : Rosochris och min pappa Kuligheter. Vi har skrivit massor om våra resor och sevärdheter. Du kan hitta sevärheter i LasVegas och även hotelltips, du kan hitta Turkiets Antalya och Spaniens Sevilla- hoppas du har nytta av alla tips.

Ett ställe jag skulle vilja se är INdien och Taj Mahal, det vore verkligen en historia att berätta om. Jag tycker att Indiens Taj Mahal verkar väldigt vackert. Jag såg ett tv program nyligen om Tajmahal och då hade Prinsessan Diana besökt platsen och blivit fotat på en bänk- nu ville alla bli fotade på samma bänk. Prinsessan Diana är tyvärr död, hon dog i en trafikolycka, när vi var i Las Vegas hade de gjort henne som en jättefin Vax docka på Madame Taussauds. Sammanfattningsvis skulle jag gärna sitta på samma bänk som Prinsessan Diana gjorde framför Taj Mahal !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.